نتیجه FSGS و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از بیماران مبتلا به FSGS می تواند بهبودی بالینی کامل خود به خود رسیدن، اما بیشتر بیماران خواهد شکست در نهایت کامل کلیه اگر درمان موثر نیست. سپس پیوند کلیه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش بیماران امید به زندگی، به طوری که در نتیجه پیوند کلیه FSGS بیماران نگرانی بزرگ تبدیل می شود. بیماری کلیوی FSGS اختلال مرتبط ایمنی است، بنابراین برخی از انواع سلول های ایمنی، مانند IgM و C3 در مجتمع گلومرول سپرده آسیب دیده وجود دارد. هنگامی که سطح عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است، کلیوی درمان می شود. با این حال، میزان بالایی از عود FSGS در پیوند کلیه پیوند در نتیجه کاهش می دهد.

گزارش شده است که خطر ابتلا به FSGS مکرر در پیوند کلیه از محدوده 20٪ تا 50٪. اگر کلیه جدید دوباره می افتد، بیماران ممکن است مجبور به بازگشت به دیالیز یا پیوند کلیه یکی دیگر از شرایط. این می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که بیماری کلیوی توسط FSGS باعث نا امید.

در واقع، عوامل متعددی است که می تواند احتمال عود FSGS تاثیر بگذارد. برای مثال:

- بیماران زیر 15 هستند

- طول می کشد کمتر از 3 سال که در کلیه FSGS اولیه پیشرفت به نارسایی کلیه

- بیماران سفید

- سلول های خاصی در بیوپسی اولیه کلیوی بیماران

خیلی اوقات، تکرار FSGS در پیوند کلیه در عرض چند ساعت به روز رخ می دهد. سپس پیوند کلیه توانایی خود را به کار به تدریج از دست می دهد.

در حال حاضر، ما می دانیم که نتیجه پیوند کلیه است به خوبی به عنوان انتظار می رود نیست. بنابراین، بیماران باید درمان فوری را برای جلوگیری از نارسایی کلیه، ارائه آنها را با FSGS بیماری کلیوی تشخیص داده میشود.دیگر شما می توانید با کلیه خود زندگی می کنند، بهتر است پیش آگهی.

تا کنون، درمان های مختلف از جمله سلول های بنیادی و آلودگی پاک کردن درمان خون ایجاد شده اند برای درمان FSGS. صحبت با دکتر خود را آنلاین به یاد بگیرند که چگونه این درمان ها کمک به جلوگیری از FSGS پیوند کلیه.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1913.html





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: